2009!

nu är det 2009 äntligen! som ni nu ser har jag ändrat utseendet på min blogg :) ska ha den här så länge som jag letar efter en fin bakgrund :) jag spenderade nyår hos amila, vi skulle ut å skjuta reketer, först i järva sen hennes gård sen skolgården haha först så hade vi typ inga tändstickor men sen så hittade vi typ 2 pack i amilas jacka som tur! :D kvällen gick bra, vi va ute tills 1 sen guck vi hem t henne och vi snackade till fem sen somna vi :) har haft det fett kul idag oxå! noely kom på morronen till amila och gjorde frukost till oss men hon var tvungen att gå hem efter en timme :(<3
sen så gick jag hem för att äta mat med mami, vanessa, benny giovanni & brööder var där :)
skriver kanske lite senare! <333 kanske lite sent att säga, men ha ett gott nytt skitår!

/d

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0