ugle betty :D

aa, nu var det 10 min sen ugly betty slutade :) åt i typ 10 minuter så efter de så skulle jag skriva blogg hah ^^ idag så vakna jag typ 40 min försent -.-  så jag vakna kvart i åtta , men jag hann , när kl var åtta så ringde jag amila eftersom det var meningen att vi skulle träffas utanför mitt hus , men hon kom nte så jag ringde henne och gissa vad? hon hade försovit sig -.- haha aja, jag drog te skolan iaf, hon skulle komma senare hih (aa) första lektionen hade vi musik, vi tränade på just stand up igen :) det var fett roligt när killarna sjunger , jawad sjunger som en rutten kråka XD dagen rullade på och vi hade rast lite senare, vi retade örjan igen ^^ sen efter rasten så delade myra upp oss i tio grupper tror jag det vah ;P  aso vi skulle ha pyssel dag och jag fick vara med jawad :D var fett glad o va hde det fett kuuul tsm :D sista lektionen var roligast! alla samlades i vårt klassrum haha, det blev fullt, sen noely och amila kom o vihade det roligt haha :)<33 på eftermiddan så följde jag med amila till hennes träning, det var tråkit att vänta på henne :( men sen åt vi glass o skrattade mkt åt våran lärare ^^ o nu sitter jag här och kollar på the bodyguard på trean :D
skriver kanske lite senare .. puuuss <3

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0