sjuuuuuuuuuuuuk

idag har varit skit roligt, som alltid :D jag vaknade skit tidigt eftersom jag ville inte återuppleva det som hände igår ^^, när jag vaknade kände jag mig fett yr, var sjuk och hade feber så jah funderade på att nte gå te skolan idag, men jag gick iaf. Så när jag kom till klassen så mådde jag absolut nte bra. Så jag varnade alla att nte komma nära mig haha. det sjukaste hände verkligen idag hahah xD aso, jawad o seif ''låtsades'' bråka med varann sen en lärare kom för att stoppa de, han hette typ Örjan , och Örjan gick emellan de, sen Jawad hoppa på hans rygg, hahaha det var nog det roligaste jag sett i hela mitt liv xD jag kunde nte garva så högt eftersom jag har ont i halsen ^^ men sen kl 1 så stack jag, noely, jawad och amila till willys med martin (vår gympalärare) i hans bil haha , de var fett chill, vi hade höööög musik och vi flummade hela tiden :)<33 när vi var framme, då vi sprang som huliganer över hela willys. vi skulle typ köpa mat till imorrn , vi ska ha discooooooooo :) LÄNGTAR! men nu ska jag sova i 2 timmar, har feber och jag e tröööött :), senare kmr dana noely & amila hit :) vi ska baka till imorrn, berättar senare hur det gick :D<3333 bilder kommer senare ..

    
tog nte så jävla många bilder, men martin blev arg när jag tog bild på hnm, så han sa att jag skulle lägga ner mobilen ^^




/ d


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0