shuuuuuee (:

igår sent på kvällen så smsade jag med noely, vi snacka om gammla tider, det var faktist rätt mysigt :)<3 men vid 2 tiden gick jag o la mig. Sen på morgonen så väckte mina bröder mi med sina handikappade skrik -.- jag fick flipp pårom. Så dom sprang iväg till sin basket träning. Så jag sovde ungefär två timmat till efter det så vakna jag typ 10 o jag smsade lite med amila, vi snacka om några bögar vi känner^^. Jag hann inte dusha så jag stack ut med Dana, Noely, o amilow. Och som vanligt så bråka jag o amila -.- irriterande cp <33 men vi löste de till sist, så vi flumma runt i en port, vi tog massor med bilder, lägger in dom senare :) en lyckad dag!¨
P.S,  JAG ÄLSKAR DANA, AMILA & NOELY MEST I HELA VÄRLDEN! :D , hade bara lust att hällsa det till alla som läser det här (aa)


/ d


Kommentarer
Postat av: nnoely (:

HAHAHA, din huligan älskarej <33

2008-12-07 @ 16:36:10
URL: http://noelys.blogg.se/

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0