shulululuee (;

just nu sitter jag här i skolan, ska dra ti kinesiska om fem minuter, måste bara berätta om min dag! det har gått en dag sens jag skrev, förlåt för att jag nte skrev igår, men jag pallade nte :) aja, idag har det väl gått ganska bra , har skrattat ganska mkt idag haha ^^ på morgonen hade vi gympa, hatar babis (vår gympalärare, jag vet, fult namn!) han skyller, och skäller på mig typ hela tiden -.- får flipp jag svär . sen hade vi rast, vi tränade på en låt vi ska sjunga på julavslutningen på fredag :) den heter just stand up :D den är jätta bra, och vi låter skiiiit bra :D fast vi låter lite som ruttna gurkor hahha xD<33 aja ska dra nu, dom andra väntar på mi ,


tja då / danae


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0