shaaaalåå

förlåt om jag nte skrivit på några timmar men har typ varit ute ^^ ska berätta: idag kl8, så försov jag mig, så Bush (amilas smeknamn x) fick komma till mig och typ plinga hundra gånger för att jag skulle vakna & öppna (var själv hemma, så mamma kunde inte väcka mig), sen hon beräattade att hon trodde jag var död eftersom att jag nte vaknade xD ajja, sen typ efter fem minuter kom nollan och vi fikade frukost hoss mig :) det var fett kul, vi tänkte ta foton men mobilen hade inte batteri ^^. Sen när klockan var tjugo över så böjade vi gå till skolan och vi kom typ fem min försent xD fast vi fick nte kvarsittning :D, sen dagen rulla på. På rasterna var jag typ med jaaaabouf o noely, sen på långa rasten så gick jag hem för att hämta min gympaväska, hade glömt den haha, så då fick noouli följa med o då passade vi på att använda min data ^^ . När vi kom tbx till skolan så hade vi lektion igen, fett boooooooooring ..
Efter skolan hade vi gympa, sen på omklädningsrummet hade vi tjejer fett kuul (aa) haha, vi gjorde saker som nte får nämnas ... klockan 4 kom noely te mig, vi satt i mitt rum & la en chillinäni :) vi stack till bibblan för att träffa Amila & daana , förresten dana har oxå blogg! aahlmarks.blogg.se, ajja sen vi satt där , faisal och shuriye dök upp från ingenstans, vi snacka lite sen de stack oxå. vi följde med noely hem till henne för att lämna henne, haha hon är rädd för våldtäcksmän :)<3 och nu sitter jag här med laptop i benen och skriver :), måste plugga nu, haha ligger efter ... PYSS



 

denna bjuder jag på!


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0