lovar, efter den här så slutar jag :$

Ta fram mobilen, tryck neråt i fem sekunder och släpp sedan. FUSKA INTE! :)

1. jag heter: jempiis
2. jag älskar: Shuriye
3. jag tänder mycket på: Gorda
4. fast jag äcklas av: JAAAG :D
5. fulast i världen är: hallown
6. I kväll ska jag gå i säng med: Polisen
7. mitt sista ligg var med: marsmalouw
8. jag tappade oskulden med: Lidia
9. jag gillar att våldta: Suma
10. jag är rädd för: Neliz
11. jag skulle dö om jag inte fick krama: Blåbär
12. jag vill bajsa på: stressmänniska
13. jag vill peta på: hallown
14. jag är bästis med: jaaaawi
15. jag ska lägga in en stöt på: pappa <3
16. jag ska tafsa på: Hatad -.-
17. jag ska besöka: Mamma
18. inatt drömde jag om: papi morf
19. jag har testat alla ställningar med: Viktor
20. pussade senast: Vanesh


haha allt stämmer såklart nte, men en sak stämmer :$, att jag äe rädd för Neliz ... :(


Kommentarer
Postat av: Amila

hahahha, jag gick 7 ;) meh själv <33

2008-12-15 @ 23:10:08
URL: http://amilaas.blogg.se/

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0