lite infow om mig :D

Eftersom min blogg är såpass ny så tänkte jag skriva en sån här ganska rolig , men töntig lista så alla ni söta där ute kan få en bättre blick på vem jag är osv !

Namn: Danae Alexandra Vega.
Piercingar: noope , just örhängen .
Tatueringar: nope is a dope
Längd: 156  , haha, jag e läängre än noely (:
Skostorlek: 38
Hårfärg: typ brunt av nåt slag .
Är du kär i någon: ALLA ÄR FUUUULA
Önskar du att du bodde någon annanstans: NEEEJJJ !?
Tänker du på självmord: iibland hih (A)
Dricker du alkohol: nej jag är 12 !? snart 13 :D
Röker du: näääääääääääh
Vilket shampoo använder du: vänta, ska kolla :)
Vilken parfym använder du: britney spears - fantasy , den luktar fett guuutt :D
Vad är du rädd för: spöken under sängen :)
Gillar du att tvätta: det brukar mamma göra , jag vet nt :o
Gillar du Berg-och-Dalbana: me love !

Vad har du gjort idag: knullat med alaakaay :) ahhahaaha skojja :)
Var det kul: juppsiiii :D
Hur tidigt stiger du upp: tyyyp varenda dag tjugo över sju ^^
Gillar du att slåss:  alltiiiiid med nely
Vad ska du göra idag: plugga -.-
Är du seriös: HAHHAHAHAHAHHAHAHHAAHAHHAHAHHAHA
Vad är du allergisk mot: íngeet..
Var har du ont: typ benet :) 
Använder du hårspray: ibland,
Kan du stå på händer: noppe
Favorit serie: vääänner ofc! :D

ANTAL..
Gånger du varit kär: jag räknar nte :)
Gånger ditt hjärta brustit: haha noll gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: ööh?
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  typ 2 :D
Ärr du har på kroppen: haha ganska många , man kan ju inte alltid va försiktig :D

SENASTE..
Bok du läste: ingen är så söt som du ;)
Personen du fick mail av: vene
Personen du fick brev av: jag lever på 2000-talet vafan xD
Personen du fick sms av: naaaaaaaaaaaallyy x)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår , ?
Saken du köpte: UGGS :D 
Film du hyrde: det var länge sen :(
Film du köpte: hahhaha laddar ner ;)
Låten du hade på hjärnan: JUST STAND UP! 
Personen du ringde: mommyy
Tv program du tittade på: väänner :D hih


Håkan Hellström eller The Ark: bajs på båda två
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen av dom
Salt eller socker: socker ofc!
Gillar du ketchup: altiiii
Är du glad nu: tror de ;P 
Var du glad igår: nepp
Känner du nån som jobbar på sjukhus: maaamma :D 
Kan du sjunga: asia är bäst!
Mer värt än guld: mina bästavänner såklart
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti :D
Ett land jag helst vill besöka: hollywood hah


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0