heeellooo malovers!

idag så vakna jag typ 20 minuter efter att mitt alarm gått -.- jag skyndade eftersom jag skulle typ träffa amila igen. men precis när jag kommit ut ur dörren så kmr jag ihåg att jag måste låsa haha typiskt mig, så jag sprang tbx in i huset å låste xD sen träffa jag amila, vi hängde våra saker sen vi drog till slöjden , jag svär jag hatar min lärare -.- haha jawad e så jävla dum, haha han retar upp henne 24 sen nån dag hon kmr explodera på hnm xD aja , BAAAAJS PÅ SYSLÖJD! medans vi satt där och pratade på lektionen, så körde jag, noely & jawad sannning elr konka haha, mkt kom fram aso xD dagen rullade på och vi hade rast, jag amila , jawad & noely fortsatte med sanning eller konka, vi åt några frön som var i min jacka haha hade typ fem kvar xD vi hade fett kul! sen på eftermiddan så skulle vi åka skriskor och som vanligt så hände nåt spännande och sorgligt :( när vi kom dit så skulle vi hämta våra skriskor från förrådet o sen helt plötsligt så ser vi några sweedie på isen utan skor, ja ba wtf :S sen minn lärare skrek, BORT FRÅN ISEN! eftersom dom var långt bort hah (: , aja sen vi börja skrika fett högt bort från isen fjortisar lalala. noely börja hota dom xD hahah , sen dom går bort från isen sen vi ser dom typ på andra sidan av isbanan, sen typ shuriye springer utanför isbanan, - MED SKRIDSKOR! XD hah vi fråga vrf han sprang efter dom? han: dom kalla mid neger -.- sen vi baa VAAAA :O sen min lärare fick flipp på hnm xD sen asia fick flipp för dom kalla de neger lalala ..efter det så skulle vi typ köra hockey? haha jag ville nte ens (aa) men aja, vi skulle köra staffet , sen jag körde mot amila jag kollade hela tiden fram, jag kollade nte åt sidorna sen helt plötsligt jag hör ett boom! jag kolla åt sidorna, jag ser att amila ligger på golvet o alla typ springer till henne, jag fick panik, jag åkte dit skit fort , sen jag ser att hon har ramlat o typ vi trodde hon hade fårr hjärnskakning :S men sen noely hjälpte henne upp o lekte lite med henne hahah det såg jätte gulligt ut! xD mee <3 noely & amila! BILDER KMR SENARE! :D

/ d


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0