filmkväll !

dagen började med att jag vaknade typ 10 , fast jag hade gått åh lagt mig så sent igår, aja jag åt typ skitgoda pankakor som pappa gjort :) endast två dagar till jul :D och som vanligt så tjaffsade jag me amila, men alt löste si som vaaaanligt <33 sen så skulle jag, noely, amila och noelys storasyrra, dra ti kista :) men noshin (noelys storasyrra) gick runt med SIN kompis, så jag, amila & noely gick runt själva, hah, baaxa skiiiiiiit mkt xD bara papi nte blir misstänksam (aa) sen efter det så hade typ amila glömt sin present hos noely så vi drog hem till henne för att hämta den, sen helt plötsligt vi ser en gammal ''vän'' till noely ... haha , dom hade det skit kul! <3 sen så kom vi en haltimme försent till suma, MED FLIT XD va pallade nte dra dit, så vi satt på gungor å lekte lite hih :) sen när vi kom det var suma skiiiiit fin :o aso hon fylldem år :D haha, jag gav henne ett jättefint armband å ett fint kort :) hon va jätteglad ^^, sen när jag skulle hem så skulle typ mamma hämta mig, så hon skjutsade mig till min pappa med hennes bil! hon kör jättebra, för att vara nybörjare :) o nu sitter jag här å  bloggar ^^ BILDER KMR SENARE!

puuuuuuuuuussss & stööööööööön
, hahahha så sa jag t noely, hon blev fett pisst off

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0