deprimerad .

sörjer fortfarande efter avslutningen ;P aso kan nte fatta att det här e vår sista avslutning, jag kmr verkligen sakna våra tider när vi slutar sexan, gud vet hur mkt jag kmr gråta ... aja, idag så har uppträdde vi för hela skolan, det lät skitbra faktiskt , fifan har aldrig varit såhär ledsen, haha idag så fick vi dela ut julklappar åt varandra, typ till sin ''hemliga'' kompis, och min hemliga kompis var asia hah :) jag gav henne ett par jättefina svarta örhängen, till noely gav jag äkta silver nallebjörns örhängen, till amila ett par långa vita örhängen , alla var jättefina! jawad gav jag en stor marabo aprikos :D hahah, han blev jättaglad! :D han sa att han hade köpt en present till mig, amila & noely, men han hade tyvär glömt presenterna hemma :( han skulle typ träffa os på lovet åh ge oss presenterna då :D , aja, & amila gav mig läppgland, en rosa, o noely gav mig 60 spänn xD det var meningen att seif skulle ge mig en present, och han gav mig rosor & ett halsband där det står ett D :) det var skit fint! TACK SEIF :D haha, aso vi garvade skit mkt idag , jag svär xD när vi satt bland publiken så skulle läraren dela ut ett pris och sen när hon ropa upp vanessa, jag svär alla viiiiiiissla skit mkt & vi klappade HÖÖÖÖÖGST ASO! sen var det vår tur att sjunga, jag svär, mina ben skakade skit mkt :$


Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0