bästa kvällen på läääääänge :)<3

 omg det här var en lyyyyyckad kväll aso xD hahah, först på morronen så sjöng a-spåret på scenen , de sjöng typ för lucia. Beatrice var lucia och hon var skit söt :) efter det så hade vi typ rast och då hände det nåt skit sorgligt :'(, jawad bröt benet nästan, så han fick bära bandage men sen så fick vi reda på att det bara var en lätt stukning :) haha, då kunde han iaf dansa på discot :D sen så hade vi tråkiga lektioner med Myra (vår lärare) sen kl 2 eller typ kvart i så gick jag & noely hem till mig för att fixa oss innan festen . o sen när klockan var ungefär tre så gick vi till amila och valde kläder åt henne . så vi stack sen tbx till skolan för att fixa dekorationerna & sån shit. Haha, ni borde ha sett, det var heeeeelt möörkt i gympasalen xD sen så fixade vi fina ljus o sånt så blev det skit fint :D jag funderade på att nte ta med mina glasögon men jag tog med de iaf men jag hade inte på dom så mycket :) och det vääärsta som hände var att dana glömde fkkn skivan -.- så vi fick lyssna på hårdrock typ en tredjedel av festen -.- jag fick fliiiiiiipp på henne, sen hela tiden, jag hållde på att skrika högt : BYYYYYT LÅÅÅÅÅT FÖR I HELVETE! sen neliz bytte och då festen blev festen skir rolig :D jag frågade jawad typ 500 hundra gånger om han hade ont i benet och han ba, nej det är lungt :)<3 aso det var så jääävligt varmt i gympasalen , det blev fifan ånga vid fönstren. men det var synd att typ alla gick efter 2 timmar :( men sen det blev fullt igen :D hhahaha aso det här var verkligen en lyckad kväll! jag tog typ miljarder bilder men dom är på kameran och jag kannte hitta usb kabeln till kameran, men jag tror myra ska fixa det år mig :) tack för allt min älskade klass , jag älskar er verkligen fettmest B6<333333

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0