shuuuuuee (:

idag så precis när alarmet gick första gången så gick jag å dusha haha, hade aldrig vaknat så tidigt. aja , hann med allt så jag kom nte försent till amila! :D vi skulle som vanligt träffas där nere. på morronen så hade vi träning med låten ;) , det var fett kul & vi börjar faktist låta skit bra :O är bara rädd att vi ska tabba oss imorron, fett skämmit ju xD det är bestämt att vi ska ha röda kläder på oss men har inget rött :( ska kanske fråga amila sen om hon har nåt! imorgon så e det den dagen då vi ska ge ut presenter till sin töntiga ''hemliga'' kompis höhö (: ska bara köpa en lätt marabou hih :D fast det ska kosta 50 spänn xD har typ tränat låten hela dan , har haft JUST STAND UP i huvet hela tiden xD efter skolan så satt jag, jawad, neliz, noely, amila, dana en liten stund i klassrummet haha, jwad visa oss trolleri trick, & vi skulle jobba med vår tidning, sen kom några fler, viktoria & vanessa ,vi hade dett fett roligt tillsammans, UTAN LÄRARE! :D imorron gäller det! , vi ska absssooluut nte tabba oss, så tränaträna! ;)
puss åh stöön (:
/ d

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0