HEELLO :)

Kom hem för typ en timme sen, amila kom för att hämta sin gympaväska eftersom efter skolan så stack hon, noely & dana till extra matte i rinkebyskolan så hon bad mig hämta hennes gympaväska hihi (A). Medans hon var här så stannade hon lite o vi hade kul :)<33, men nu har hon gått :( snyft*..,

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
svar: Aha okej xD<3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
svar: Men jga är å köper present till klassen , :) men jag är påväg hem nu :)<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? 
svar: tog du min väska :)<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
svar: HAHHAHAHA HERREGUTT
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
svar: idag, om det går :) kan jag komma nu? <3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
svar: ähh, du suuger min kuk :)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
svar: Hej logga in på msn , snälla jag vill chatta :)<33
8. Vad vill du höra mest av allt?
svar: JAG VILL HA MAT FÖR I HELVETE!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
svar: bajjs på dig xD
10. Din mest romantiska replik är: 
svar: Slime . Hahahaha 

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0