gomorroon ;)

har precis vaknat, ganska tidigt faktist för att jag gick o la mig ganska sent igår . 
ska kanske ut med amila & noely senare, vi ska luffa runt i skolgården o sån shit , ni vet väl säkert inte vem dom är så jag ska berätta ; , dom är mina bästavänner ^^ , aso vi har kännt varandra sens dagis, och nu går vi i sexan tillsammans, kanske blir svårt att sluta sexan ._. assu att lämna alla i klassen ..
noely va fett söööwt igår på kvällen, kolla vad hon skrev på min gästbok på min pea ;)
för det första vill jag säga förlåt för att jag loggar in i din pea älskling, du anar inte hur mycket du betyder för mig, inte ord eller siffror kommer aldrig att beskriva min kärlek trej. vi har gått igenom så mycket, o det ska komma mer. men det ända jag e rädd för att vi ska splittras när vi börjar i nya skolor o shit :/ åh, fifan jag kan inte ens klara mig en enda dag utan dig! jag vet att du har haft de cok svårt på sistonde, men tro mig allt kmr att bli bra. jag försöker, men du döljer .. hur ska jag hjälparej då? jag ska vara där förej oavsett allt, jag håller det jag säger. due en ängel utan vingar, en lillesyster, men inte från samma moder, men en bästavän från ALLA håll. due mitt kött&blod o dig släpper jag inte, folk har svikit mig som fan, lämnat mig i sticket, hatat mig, startat rykten ALLTALLT, du stod där vid min sida o hjälpte mig. du, jawad&amila nie mitt allt ja skulle ALDRIG klara av mig utan er. när jag satt å grät i skolan, hade problem alt ni kom o krama mig. ni kom o trösta mig o skydda mig altalt. nie allt jag behöver i mitt liv! om jag inte skulle ha tänkt tbx på hur vi hade det förut, stack ut varje dag, gjorde alt tsm, skratta, grät, flumma ALLLLLLLLLT. jag önskar man kunde vrida tbx tiden då vi var små, ingen av oss hade problem. men nu problemen e vår fkking vardag, jag lovar dig jag ska vara där för dig även om du behöver mig eller inte, det är vad bästavänner&systrar e för eller hur? sens vi var små, 1996 till nu. 12 år med dej, din lilla irriterade sak <3
. /n

ajja, pappa laga skit god frukost höhö ^^, han gjorde pankakor :D ahhaha , jag som älskar pankakor, ska tagga o äta nu!
men ska skriva lite senare .

/ d

Kommentarer

Här lämnar du kommentarer!

Ditt fina namn här:
Glöm mig inte!

E-postadress: (det är bara jag som får se det)

Har du blogg, sötis?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0